reklama

Prečo príde vždy nešťastný vzťah?

Vzťahy, večný to problém človeka. Príde zamilovanosť a každý z nás dúfa, že toto už je ten pravý, tá pravá a s nasadenými ružovými okuliarmi žijeme pokiaľ jedného dňa nespadnú. Zrazu zistíme, že ten vzťah zase len nebude posledný a že daný človek nie je ten pravý pre náš život. A takto sa prebíjame životom a hľadáme to pravé. Tí, ktorí ma poznajú, vedia, že pokiaľ v sebe niečo nemám vyriešené, nedokážem o tom písať, ani nikomu pomôcť. Toto presvedčenie som nazbierala po mnohých skúsenostiach v živote, kedy som sa snažila pomôcť iným za každú cenu, len aby boli šťastní.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Život ma naučil zopár podstatných vecí....nikomu nepomôžem ak pomoc naozaj nechce a nevypýta si ju, je zbytočné rozprávať sto krát o jednej veci, ak dotyčný neurobí ani jeden krok k zmene a najdôležitejšia vec....nedávať rady, ak niečo nemám sama prežité a vyriešené tak, že mi to neuškodí ak niekomu poskytnem radu.

Každý z vás určite prežil vo svojom živote minimálne jeden vzťah,jedno zamilovanie sa, jednu veľkú lásku. Niekto toho pravého, či tú pravú stretol na prvý raz, ale myslím, že väčšina z nás prežila x- rôznych vzťahov a ešte stále je na ceste, kde táto oblasť života nenašla naplnenie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako teda nájsť toho správneho človeka, ktorého si viete vedľa seba predstaviť, s ktorým by ste chceli prežiť zvyšok života? No čo vám poviem, ťažko, veľmi ťažko, práve preto, že pri každom partnerovi si človek myslí, že je ten správny, ten posledný a ten najúžasnejší. No každý vzťah, ktorý nevyjde vás posúva bližšie k tomu, aby ten pravý a posledný mohol prísť.

Človek musí prejsť určitý úsek životnej cesty, aby pochopil,že každý jeho partner je pre neho v danom momente ten najlepší, každý partner príde, aby ho niečo naučil, aby sa naučili niečo navzájom. No nato, aby ste odhalili, prečo máte momentálne toho, ktorého partnera alebo preo partnera nemáte, musíte začať vedome spracovávať informácie z vášho vzťahu. Hlavne vtedy ak ste nespokojní, nešťastní či nahnevaní na vašu momentálnu situáciu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vždy nesmierne záleží, ako sa na nový vzťah pozeráte, ako sa naň pripravujete. Ak totiž idete do vzťahu s podvedomou myšlienkou, že zle dopadne, on inak ani dopadnúť nemôže a je úplne jedno či pretrvá mesiac alebo desať rokov, ale všetko sa postupne bude kaziť a vy ani nebudete chápať prečo, zrazu sa vytratí zamilovanosť, zrazu niekam zmiznú spoločne trávené dni, večery, víkendy. Rozhovory ustanú, zmenia sa na ticho, hádky alebo výčitky.

Problém je jediný, ak obviňujete niekoho z vášho nepodareného vzťahu, nikto nemá žiadnu vinu. Hlavne my ženy, hľadáme stále vinníka a cítime sa ranené,ukrivdené a zničené. V mohých prípadoch, kedy muži začnú ženám vyčítať je to iba preto, že majú potrebu sa brániť. Každý vzťah, ktorý skončí, nám iba ukazuje, že ešte stále sme nevyriešili v sebe niečo, čo nám bráni akceptovať ako seba tak i partnera s kladmi, ale i s jeho či našimi chybami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Spoznala som človeka, ktorý mi skrížil život vo chvíli, kedy som na vzťah nemala ani pomyslenie, brány k môjmu srdcu boli zatvorené, no on prišiel a pomaly otvára bránu stále viac. Je úžasný, tak úžasný, až sa mi zdá neskutočný. Práve pri ňom sa učím vedome skúmať, čo mi bráni prežívať naplno to, čo mi dáva. Ak ste naučení, že každý váš vzťah stroskotá, akosi podvedome idete do ďalšieho vzťahu s tým, že stroskotá. Ak ste naučení, že na vás partner žiarli, akosi podvedome sa vo vzťahu objaví žiarlivosť aj u partnera, ktorý pred tým nikdy nežiarlil. Ak vás partner akýmkoľvek spôsobom týra, automaticky sa znova vo vašom živote objaví ten istý druh človeka. Zase vás bude niekto iný týrať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

U mňa je problém, že som si dovolila pripustiť počas života, že si nezaslúžim partnera, ktorý by ma miloval takú, aká v skutočnosti som. A tak mi aj takí partneri do života prichádzali, pretože iní nemohli, iných som do svojho života na základe skutočností, ktoré sa mi stali, ani nevedela pustiť.

Možno to niekomu príde absurdné alebo hlúpe, ale či s tým súhlasíte, či nie, ono to tak naozaj funguje. Vždy vám príde do života láska, ktorú presne v ten moment potrebujete, aby ste sa niečo naučili. Či už je vášnivá, či už je bolestivá, či taká, ktorá ani ako láska nevyzerá, vždy vás príde niečo naučiť a je iba na vás ako dlho pretrvá.

Každý hľadá spriaznenú dušu, každý hľadá lásku, každý hadá svoju druhú polovicu. Jeden veľmi múdry človek mi povedal : " Nehľadaj svoju druhú polovicu, nájdi celok, presne taký ako si ty" . Pretože iba celistvý človek sa nesnaží toho druhého pohltiť, ale žije vedľa neho, žije svoj život, ktorý ide súbežne so životom toho druhého.

Láska nebolí, bolí nás iba to, čo sa nám nepáči....láska je totiž ten najkrajší, najčistejší a najpriezračnejší cit, ktorý na tejto zemi existuje. Pokiaľ budete stále hľadať vonkajšie aspekty lásky, nikdy ju nenájdete, láska sa totiž nehľadá, ona jednoducho je....je v každom z vás. Ste nešťastní,pretože ste sami? Ste na dne, pretože váš vzťah nie je to, čo chcete? Pozrite sa do seba, čo je vo vás, čo vám neumožňuje prežívať to, čo naozaj chcete? Partner,ktorého máte momentálne a nevyhovuje vám, nie je zodpovedný za vaše nešťastie. On je aký je, ukazuje vám to, čo sa vám nepáči, aby ste si to priznali a našli v sebe odvahu zmeniť to.

Ste sami a cítite sa osamelí, pretože ten praví neprichádza? Pokiaľ sa budete cítiť osamelí, ani nemá dôvod prísť, pretože osamelosť priťahuje iba osamelosť. Ste nešťastní, no chcete nájsť šťastného priateľa, plného elánu ? A prečo by o vás zavadil niekto taký, keď vo vás vidí iba kôpku nešťastia?

V živote vždy dostanete to, čo potrebujete, nie to, čo chcete, nie dovtedy, kým vaše chcenie nie je v súlade s vašou potrebou.

Prišiel mi do cesty muž, ktorého ľúbim, prečo prišiel a čo ma má naučiť ukáže čas. Či zostane alebo bude musieť ísť svojou cestou nie je dôležité, dôležité je,že je tu teraz a navzájom si odovzdávame to, čo si odovzdať máme. Nech sa stane čokoľvek negatívne, niečo čo by ma ranilo, vždy je to iba znak toho, že som podvedome zmýšľala tak, že som si to pritiahla.

Ak chcete, aby vás niekto ľúbil, začnite ľúbiť sami seba, bez toho vás totiž budú ľúbiť iba preto, čo na sebe máte radi, v ostatnom vám budú ukazovať vaše nevyriešené chyby,problémy. Neobviňujte svojich partnerov, prestaňte sa zamýšlať nad tým, kde ste urobili chyby vo vzťahu. Spýtajte sa radšej, čo mi má táto skúsenosť objasniť, čo sa mám naučiť ? Iba tak budete napredovať k tomu, čo v skutočnosti chcete.

Prajem vám, nech je cesta k vášmu šťastiu tak rýchla ako sa len dá ♥

Renata Ifková

Renata Ifková

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý nesmierne rád píše. Som občan tohto štátu a som súčasť tejto zeme. Mojim snom bolo vydať knihu a ten sa mi splnil, mojim snom bolo písať čokoľvek čo ma napadne a to robím. Zoznam autorových rubrík:  VzťahyZdravieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu