reklama

Rozum a duša...kráľ a kráľovná

Môžem o sebe povedať, že som prečítala desiatky kníh o pozitívnom myslení a rozvoji osobnosti... ako pozerám na svoju knižnicu mala by som si s každou knihou tresnuť po hlave. Sedím pred tým počítačom, pozerám na monitor a smejem sa sama sebe.Nehodí sa na mňa také to vyjadrenie, že kde som bola keď rozum rozdávali, lebo toho mám fakt veľa, ale skôr kde si bola keď sa rozdávali uvedomenia a poznanie seba samej?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Mám pocit, že som stála v tom rade na rozum. Všetko je jednoduché, všetko je možné, všetko sa dá, lenže rozum nám tróni ako kráľ, pretože je na samom vrchu nášho tela, kým sa niečo z človeka dostane von, musí to mať poslednú kontrolu v hlave. Kráľovnou nášho tela je duša a ak je pohádaná s kráľom, nepustí ju von, drží ju v nás a dáva vlastné príkazy. S týmto nesúhlasím, to von nepôjde, toto máme odkomunikované, to von môže ísť. To čo kráľ nepustí von, vráti sa v kráľovnej na rovnaké miesto a kráľovná cíti bolesť a pocit ublíženia, že jej nebolo dovolené prejaviť sa, že bola potlačená. Ak cítite vnútornú bolesť, to sa ozýva vaša kráľovná, plače, pretože chce ísť von, chce svetu ukázať svoju krásu, vznešenosť a lásku, ktorá ju sprevádza.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tým, že po stáročia, či dokonca tisícročia ( dejiny mi rozum nerieši ) vládli muži, čiže kráľovia, vládol spolu s nimi kráľ rozum,dobíjali kráľovné, aby si doplnili v ich sile to, čo im chýbalo.

Teraz prichádza vek, kedy začínajú tak ako veľmi veľmi dávno vládnuť ženy ( nepýtajte sa ma kedy to bolo, neviem ). Ženy samé o sebe sú nesmierne silné, každý to vie a každý sa práve ženskej sily bojí. Žena dokáže totiž čokoľvek, muži môžete sa hnevať, ale je to tak. Žena dvihne auto, aby zachránila vlastné dieťa, žena to dieťa vynosí a porodí, žena zvládne akúkoľvek ranu osudu, pretože má vnútornú silu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Za vlády mužov- kráľov, neostávalo mužom nič iné, iba využiť fyzickú silu a možno aj inú, aby ženám ukázali kde je ich miesto a tak si ich podmaňovali. Ženy zoslabli a ako plynul čas, prestali si veriť. Začali si svoju silu vyčítať a neskôr ju skrývali alebo bojovali s mužmi o svoje miesto na tejto zemi.

Kráľovné pomaly, ale iste umierali v bolesti a smútku z toho, že sa nesmeli prejaviť. No kráľovia si neuvedomili, že oni umierajú tiež, umierajú pre kráľovné, ktoré v sebe zabili.

Teraz nastáva otázka, príde ďalší nezmyselný boj? Nie, nehovorím o boji medzi ľuďmi, hovorím o vnútornom boji medzi kráľovnou a kráľom. Pretože každý muž a každá žena má v sebe kráľa i kráľovnú. Nepotrebujeme bojovať s nikým, ak si toto uvedomíme. Každý jeden z vás má v sebe ženskú energiu, ktorou je vaša duša a mužskú energiu, ktorou je váš rozum. Pokiaľ budete v sebe bojovať s rozumom a dušou, s kráľom a kráľovnou, vždy bude vo vás porazený.... to, čo bude vo vás, to sa prejaví aj na vonok.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Až prídete k tomuto uvedomeniu, zrazu dokážete hrať celkom inú hru. Tá hra sa volá život vo svojom mieri.

Ak máte s niečím problém, spýtajte sa kráľa a kráľovnej, ktorý chce prehovoriť a čo vám chce povedať, ak má jeden prevahu nad druhým, stále spolu bojujú. Ak cítite vnútorný pokoj a šťastie.....kráľ s kráľovnou sa dohodli.

Vtedy vám zmiznú strachy, vtedy nebudete mať potrebu bojovať s okolím, vtedy nebudete mať potrebu sa hádať,hnevať, vyčítať sebe či iným.

U mňa doteraz vždy vyhrával kráľ a kráľovnú zabíjal svojou mocou, dnes konečne viem, že mi stačí málo...dať týchto dvoch bojovníkov do rovnováhy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď máte strach, ťažké rozhodnutia, neviete niekoho pustiť, neviete niečo zmeniť....sadnite si sám so svojim kráľom a kráľovnou a prejdite si daný problém spoločne. Hľadajte spoločne dovtedy, kým nenájdete rovnováhu.

Viete už čo znamená na konci rozprávky..... a žili šťastne až kým nepomreli? Kráľ s kráľovnou našli v sebe lásku,porozumenie, šťastie a spolupatričnosť.

Prajem vám len....spojte kráľa s kráľovnou v jedno ♥

Renata Ifková

Renata Ifková

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý nesmierne rád píše. Som občan tohto štátu a som súčasť tejto zeme. Mojim snom bolo vydať knihu a ten sa mi splnil, mojim snom bolo písať čokoľvek čo ma napadne a to robím. Zoznam autorových rubrík:  VzťahyZdravieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu