reklama

21.12.2012

V poslednej dobe mi čím ďalej tým častejšie chodia od ľudí otázky, aký je môj názor na dátum 21.12.2012, čo si o tom myslím a či nemám strach z toho, čo sa udeje. Sledujem u ľudí akýsi citeľný strach z tohto zaujímavého dátumu. Musím sa priznať, že môj jediný poznatok k tomuto dátumu je predpoveď konca sveta a transformácia vedomia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Obrázok blogu

Jediný pohľad, ktorý môžem poskytnúť je ten môj, takže ho popíšem vlastnými slovami a tak ako to cítim. Každý z vás si musí urobiť vlastný názor a je iba na vás, či sa vám môj niečo dá alebo nie.

Za posledné týždne sa vyskytuje v médiách a na internete mnoho správ o tomto dátume, vnímam ich iba okrajovo. Ak žijem dnes, Tu a Teraz, netuším, či tu ešte 21.12.2012 budem, dnes tu som a zajtra nemusím.

Premýšlať nad tým, čo bude v ten deň? Akosi mi mojím sedliackym rozumom nejde do hlavy, že by mohol byť koniec sveta.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Behom 24 hodín sa rozpadne zem? Alebo nás spáli slnko? Alebo do nás narazí asteroid? Alebo tu zmrzneme? Hm, dobre teda, ak vezmem najhoršiu alternatívu, že k niečomu z tohto príde, načo si mám robiť starosti? Bude koniec všetkému a všetkým, zem buď zmizne z vesmíru alebo zostane a za tisíce rokov sa na nej možno obnoví život. Lenže to už je niečo, čo sa mňa ako človeka netýka, pretože budem....no dajme tomu, že rozložená na atómy .

Niekde som zachytila správu, že majú byť tri dni tmy....netuším akej veľkej tmy, ale veď aj na Aljaške je polárna noc a majú ju pol roka a nesťažujú si, že nemajú svetlo. A tak snáď prežili by sme tri dni tmy. Ak by nevyšlo slnko, nijako to neovplyvním, takže nemám dôvod to riešiť v sebe už dnes, pretože ozaj netuším, či tu budem v tom čase živá a zdravá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak sa tá tma týka toho, že by vypadli energie ako elektrina a plyn, telefonické spojenie a internet.....no tak zas mi nič iné neostane,len tie tri dni prečkať. Tam kde boli povodne, hurikány a zemetrasenia to ľudia prežili bez energií a určite viac ako tri dni. Možno to bude mať dosah na veľké spoločnosti a tým pádom aj na nás samotných, ale nad tým budem premýšlať až potom, čo sa to udeje.

Takže zase nemám dôvod sa niečoho báť, ani sa nad tým pozastavovať.

Sú ľudia, ktorí keď budú čítať tento príspevok si budú ťukať na čelo, o čom to píšem, pretože nemajú kedy sa zaoberať takouto témou. Majú dosť iných starostí, aby sa vôbec zamýšľali nad koncom sveta. Ezoterici majú na to svoj názor, veda svoj,a mnoho ľudí si nevie vytvoriť názor, čo si o tom myslieť, pretože sa boja, že príde niečo strašné. Ľudia sú tak pohltení strachom, že sa boja asi všetkého.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zaujímavá je transformácia vedomia na tento dátum, ktorú predpovedajú mnohí ezoterici. Nepopíšem vám detaily, pretože som naozaj žiadne príspevky nečítala za posledné obdobie, ale táto teória sa mi páči najviac. Mohlo by to byť tak, že 21.12.2012 sa zresetuje ľuďom mozog a zabudnú čo je to strach, hnev,nenávisť, závisť, ľahostajnosť voči iným. A naučia sa milovať, odpúšťať, budú úprimní, milí, ústretoví, budú si vážiť sami seba a iných, budú ctiť prírodné zákony....normálne sa mi to páči.... ale ani nechcem počuť názory radšej,lebo myslím, že si rovno vykopem hrob, a môžte hádzať kamene :o)

Hlavne tí, ktorí o prebúdzaní sa ľudského vedomia doposiaľ ani nepočuli a majú na to odlišný názor.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Každý človek na tejto zemi je sám za seba, každý si určuje svoju vlastnú cestu a žije svoj vlastný svet. Ak sa bojíte, že bude koniec sveta, možno bude. Ak ste presvedčení, že je to hlúposť, aj vy môžete mať pravdu. Zla už bolo na tomto svete dosť, tí, ktorí ešte stále nepochopili, že hnevom dosiahnu iba hnev, strachom iba strach a nenávisťou iba nenávisť, tí budú vidieť všetko iba čierne. Tí, ktorí vedia, že úctou,pokorou, láskou a dobrom dosiahnu omnoho viac, vidia svet vo farbách a ich viera stále silnie i keď to navonok vyzerá vo svete, že je u konca.

Ak by som sa mala zaoberať každou hlásenou katastrofou na tejto zemi, tak si rovno postavím bunker, zatvorím sa tam a nevyleziem pokiaľ tam od strachu neumriem. No ak budem živá a zdravá, tak 21.12.2012 ráno vstanem, urobím si kávu a potom budem premýšlať, čo budem robiť s načatým dňom. Každý deň si tvorím svoj svet a strachov som mala na sto životov dosť, takže sa teším na vianoce, na deň po 21-vom decembri a na nový rok. Ak totiž pôjde elektrina, budú v telke rozprávky a to ja môžem :o)

Určite nemám záujem akokoľvek ovplyvňovať niečí názor na tento dátum, som iba laik, ktorý ho vníma tak ako tu je popísané, takže sa pohrajte s vlastným názorom .

Renata Ifková

Renata Ifková

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý nesmierne rád píše. Som občan tohto štátu a som súčasť tejto zeme. Mojim snom bolo vydať knihu a ten sa mi splnil, mojim snom bolo písať čokoľvek čo ma napadne a to robím. Zoznam autorových rubrík:  VzťahyZdravieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu