reklama

15 minútová schôdza parlamentu

Prosím vás páni ministri a členovia parlamentu....ako sa dá dostať medzi vás? Tiež by ma bavilo chodiť do práce na 15 minút a odložiť rokovania s vyhlásením, že je demokracia a väčšina sa rozhodla pre iný termín. Ak už sa čistou náhodou nedostanem pracovať k vám, neviete mi prosím povedať, ktorý zamestnávateľ umožňuje tento spôsob práce? Rada by som ho osobne spoznala. Lebo pokiaľ viem, tak ľudia , myslím tých obyčajných, ktorých sa demokracia netýka, tak tí sa boja ochorieť alebo si vziať dovolenku, pretože v rámci demokracie okamžite prídu o pracovné miesto. Vám sa to akým spôsobom darí, že vás ešte nevyhodili z práce? Veď dajte akýsi návod, aby sme neboli za sprostých.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

No nebolo by skvelé keby sme to takto robili všetci? Ja si to dokážem normálne predstaviť ako prídu pekári do pekárne, zapnú pece, zamiesia cesto a potom huráááá v rámci demokracie, ide sa domov, veď aj o tri dni je čas piecť chlieb. Aj v automobilkách by to tak mohli začať realizovať, to by možno namontovali desať skiel ( neviem, možno iba päť) a zopár kľučiek, vypli by pásy a v rámci demokracie, by si určili, že budú pracovať až o týždeň, veď keď môže vláda, prečo nie my?

Parádička by bola, keby týmto spôsobom začali pracovať aj v elektrárňach a plynárňach, to by bola aká bomba....v rámci demokracie by si mohli povedať, že odložia prácu o mesiac. To by bolo nadšenia medzi ľudom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hm, aké skvelé by bolo, keby nám v rámci demokracie zatvorili na mesiac všetky obchody s potravinami. No úplne by sme sa mohli ísť pásť, veď je demokracia. Takže sa chcem ešte raz spýtať veľactených ministrov a poslancov, či by mi vedeli poraiť nejaké zamestnanie s pracovnou dobou 15 minút a platom čo ja viem, budem skromná, ale 3 tisíc eur by mi stačilo.

No dobre, dosť bolo demokratických fantasmagŕií, vrátime sa do reality a uvedomíme si vlastnú dôležitosť našich zamestnaní, ktorá si vyžaduje nasadenie ľudí nielen osem hodín, ale niekedy aj dvanásť až šestnásť hodín denne, aby táto krajina ako tak fungovala, aby ľudia mali teplo, svetlo, aby mali čo jesť. Musím tým pádom konštatovať, že pracovné zaradenie ..."ministr,poslanec" , to vám je vcelku zbytočné zamestnanie. Zisťujem, že tieto pracovné pozície môžu byť pokojne zrušené a nikomu nebudú chýbať. Ale skúste zrušiť pekárne,mäsiarstva, elektrárne, plynárne ( tu musím povedať, že svetlo a teplo je diskutabilná položka v rámci našej vlády), skúste nemať mlieko, zeleninu a ovocie. Nestavajte domy, nerobte údržby......a videli by ste ako rýchlo by tento svet padol na hubu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už si konečne uvedomte ľudia, že zamestnania, ktoré mnohí považujete za podradné, sú jedni z najdôležitejších, ktoré na tomto svete sú, pretože inak by sme pokapali. Aj tá najposlednejšia upratovačka je veľa krát dôležitejšia ako minister, pretože keby nebolo jej, tak za mesiac ministra v tej špine ani nenájdete. Myslíte si, že keď ste sa už dostali niekam vyššie vo svojej kariére máte právo povyšovať sa nad iných.....no zapamätajte si, že jedného dňa môžete byť zase dole a to ako tam dopadnete závisí od toho, ako ste sa správali keď ste boli hore.

Robím to, čo viem ako najlepšie viem, ale aj pri najlepšom svedomí vám môžem povedať, že i napísanie tohto článku mi zabralo viac ako 15 minút. Je to iba obyčajný článok, ktorým vyjadrujem svoje vnímanie života, ale zasadnutie vlády,ktorá riadi tento štát v trvaní 15 minút.....sami si urobte úsudok.

Renata Ifková

Renata Ifková

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý nesmierne rád píše. Som občan tohto štátu a som súčasť tejto zeme. Mojim snom bolo vydať knihu a ten sa mi splnil, mojim snom bolo písať čokoľvek čo ma napadne a to robím. Zoznam autorových rubrík:  VzťahyZdravieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu